Иако су меродавни из ЕПС-а уверавали јавност да је процес очитавања електричне енергије почео по плану 1. јануара 2024. године, да се одвија по устаљеној процедури и уз примену апарата за очитавање, најновије гужве испред њихових шалтера за рекламације широм Србије, говоре другачије.
Такав је случај и са Панчевом где су гужве огромне и где се за рекламације на два дежурна шалтера стоји у редовима и по више часова.
У разговору за наш портал грађани су се највише жалили на количину утрошене електричне енергије, односно на очитана стања на бројилима и астрономске рачуне.
Да подсетимо, из Удружења потрошача „Ефектива“ саветују да потрошачи који сумњају на исправност износа на рачунима које су добили, могу да уложе писану рекламацију и да је пошаљу мејлом, препорученом поштом на адресу која се налази на рачуну или да оду у филијалу ЕПС-а са унапред припремљеном и потписаном рекламацијом.
За такву рекламацију на шалтеру траба да се изда потврда да је рекламација запримљена.