Најпосећенији спелеолошки објекат Србије, Стопића пећина је важан део понуде „златне планине“, свима атрактивна и доступна, посети је сваке године преко 100.000 људи.
„Сада се у овај природни бисер улажу значајна средства како би још атрактивнији, са савременом техником и новим инсталацијама, примао посетиоце. Министарство за туризам и омладину издвојило је у ту сврху 30 милиона динара, док су општина Чајетина и Туристичка организација Златибор на то додале 12 милиона. Радови се изводе, обављаће се у неколико фаза“, истиче директор Туристичке организације Златибор Владимир Живановић.
Сва та улагања ће подићи квалитет овог туристичког производа. Нова дигитална расвета ће побољшати доживљај Стопића пећине, а модерно амбијентално озвучење њене ауди могућности. Прилаз и улаз у пећину покриће се видео надзором, дигитализовати продаја карата, оживеће систем мултимедијалних киоска и табли.
Све ће то Стопића пећини, већ сада уређенијој од других спелеолошких објеката, дати ново лице и додатну атрактивност за посете. Њеним управљањем посвећено се бави Туристичка организација Златибор, која стално улаже у развој нових садржаја.
Током ове године Туристичка организација Златибор уредила је простор на паркингу Стопића пећине поставивши десетак тезги на којима житељи околних села нуде посетиоцима своје домаће производе.
(Банатски добошар / Туристичка организација Златибор)