На 55. Међународном сајму туризма који траје до суботе, 30. новембра, међу 240 излагача из 12 земаља, Туристичка организација Златибор представља понуду најпосећеније српске планине.
Земља партнер овогодишњег сајма је Мађарска, а поред ње свој туристички потенцијал представљају Црна Гора, Босна и Херцеговина, Хрватска, Словенија, Северна Македонија, Бугарска, Албанија, Грчка, Русија и Тунис.
По речима представника Туристичке организације Златибор за сва три сајамска дана посетиоци ће моћи да виде разноврсну понуду за боравак гостију свих узраста на „златној планини“, а што ову туристичку дестинацију чини идеалном за боравак туриста и у току хладних месеци. На располагању су детаљне информације о предстојећој зимској сезони, новогодишњи програми, ценовници смештајних капацитета, као и новитети и информације о садржајима којима ће ова планина и даље задржати своје место у врху туризма Србије.
Исто тако Туристичка организација Златибор је током првог дана сајма узела учешће на радионици под називом „Новосадска вина и златиборски деликатеси“ коју је организовала Туристичка организација Новог Сада. Учесници радионице су имали прилику да пробају традиционалне златиборске специјалитете и сир из златиборске млекаре „Наша златка“, која симболизује снагу удруживања локалних произвођача. Уз ове деликатесе послуживана су и врхунска вина са Фрушке Горе, чиме је додатно употпуњено ово јединствено искуство спајања укуса са различитих поднебља.
(Банатски добошар / Туристичка организација Златибор)