Златибор на Међународном сајму туризма у Новом Саду

На 55. Међународном сајму туризма који траје до суботе, 30. новембра, међу 240 излагача из 12 земаља, Туристичка организација Златибор представља понуду најпосећеније српске планине.

Земља партнер овогодишњег сајма је Мађарска, а поред ње свој туристички потенцијал представљају Црна Гора, Босна и Херцеговина, Хрватска, Словенија, Северна Македонија, Бугарска, Албанија, Грчка, Русија и Тунис.

По речима представника Туристичке организације Златибор за сва три сајамска дана посетиоци ће моћи да виде разноврсну понуду за боравак гостију свих узраста на „златној планини“, а што ову туристичку дестинацију чини идеалном за боравак туриста и у току хладних месеци. На располагању су детаљне информације о предстојећој зимској сезони, новогодишњи програми, ценовници смештајних капацитета, као и новитети и информације о садржајима којима ће ова планина и даље задржати своје место у врху туризма Србије.

Исто тако Туристичка организација Златибор је током првог дана сајма узела учешће на радионици под називом „Новосадска вина и златиборски деликатеси“ коју је организовала Туристичка организација Новог Сада. Учесници радионице су имали прилику да пробају традиционалне златиборске специјалитете и сир из златиборске млекаре „Наша златка“, која симболизује снагу удруживања локалних произвођача. Уз ове деликатесе послуживана су и врхунска вина са Фрушке Горе, чиме је додатно употпуњено ово јединствено искуство спајања укуса са различитих поднебља.

(Банатски добошар / Туристичка организација Златибор)