Водећи туроператори из Кине посетили Златибор

Најпосећенија планина Србије Златибор није само омиљено одредиште домаћих туриста, већ је по својим садржајима препозната и у свету. Да су светски туроператори заинтересовани за туристичку понуду „златне планине“ говори и то што су током викенда 1. и 2. априла водећи туроператори из Кине, у оквиру своје студијске туре по нашој земљи у организацији Туристичке организације Србије и националне авио-компаније „Аир Србија“, боравили на Златибору.

Фото: Туристичка организација “Златибор”

Директор Туристичке организације „Златибор“ Владимир Живановић пожелео је добродошлицу гостима из најмногољудније земље света након чега им је кроз шетњу центром Златибора представљена туристичка понуда лидера српског планинског туризма. Том приликом посетили су златиборску пијацу, пробали локалне производе и упознали се са аутентичном производњом и традицојом овог краја. Потом су на обновљеном Краљевом тргу упознали симболе Златибора, изразивши задовољство што су се нашли и на месту зачетка организованог туризма на Златибору, покрај Краљеве чесме подигнуте пре 130 година. Посетили су и атрактивне туристичке локалитете, најпосећенији спелолошки објекат Стопића пећину, као и срце златиборске традиције Музеј „Старо село“ Сирогојно. Током свог боравка на Златибору уверили су се и у висок квалитет туристичке понуде хотелских капацитета.

Фото: Туристичка организација “Златибор”

Гости из Кине, по подацима пре пандемије ковида-19, били су међу најбројнијим страним туристима у Србији, а радо су боравили и на „златној планини“. Овом приликом истакли су да је услед опоравка туристичког тржишта након глобалне пандемије Златибор поново на њиховој колективној листи путовања. Посебну пажњу привукла им је разноврсна гастрономска понуда, традиционални домаћи производи, док је љубазност локалног становништва и угоститељских радника учинила да са Златибора понесу најлепше утиске. Захваливши се домаћинима на гостопримству туроператори из Кине су пренели своје утиске да Златибор поседује изврсне потенцијале за туризам који ће их сигурно поново довести на најпосећенију планину Србије.

Фото: Туристичка организација “Златибор”